Jarmark Bożonarodzeniowy w Koszalinie zbliża się wielkimi krokami, a organizatorzy zapraszają wystawców do składania zgłoszeń. Wydarzenie odbędzie się w Parku im. Książąt Pomorskich, wokół amfiteatru, w dniach 19-22 grudnia 2024 roku. Osoby zainteresowane mają czas na złożenie odpowiednich dokumentów do końca listopada tego samego roku. Szczegóły dotyczące zgłoszenia oraz kontakty do organizatorów są już dostępne.
Wystawcy, którzy pragną zaprezentować swoje wyroby na jarmarku, muszą dostarczyć kartę zgłoszeniową do dnia 30 listopada 2024 r. Dokument można złożyć osobiście, wysłać pocztą lub przesłać drogą mailową. Ważne jest, aby w tytule e-maila umieścić dopisek „Jarmark Bożonarodzeniowy 2024”, co ułatwi identyfikację zgłoszenia.
Wszelkie niezbędne informacje, w tym regulamin oraz karta zgłoszenia, są dostępne na stronie Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Organizatorzy zachęcają do aktywnego udziału i zapewniają, że jarmark będzie znakomitą okazją do promocji produktów oraz nawiązania nowych kontaktów handlowych. Mieszkańcy Koszalina mogą z niecierpliwością czekać na to wydarzenie, które wpisało się w tradycję przedświątecznych atrakcji w mieście.
Źródło: Urząd Miasta Koszalin
Oceń: Otwarto nabór wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy 2024 w Koszalinie
Zobacz Także